Så er vores strøm-problemer endelig ordnet, så nu er vi klar til at uploade lidt lækre billeder og fortælle lidt om vores fede oplevelser :)
Men lad os starte fra begyndelsen...
FlyrejsenTidlig, tidlig onsdag morgen forlod vi Bondeskovgaard for at bevæge os mod Kastrup. Det viste sig dog at flyet var forsinket, så efter nogle sight-seeing-timer i lufthavnen var vi ombord. Airconditionen var straks på - puha det var koldt (stadig halvforkølet :D). På vejen over-there fik vi lige et glimt af smukke Grønland!

Vi mellemlandede i Atlanta og ankom i Disney's Carribean Beach Resort, Orlando 25 timer efter vi havde forladt Bondeskovgaard.
Magic KingdomVores første dag tilbragte vi i Disney's Magic kingdom. Først kom vi ind i det gamle Disney, det var en gamelt by-tov. Vi gik op af torvet mod Magic Kingdom slottet. Men stadig sjove forlystelser :D
Der var mange forlystelser, men der var specielt en jeg synes var ret sjov, nemlig space mountain.
(Emilie)
Her er vi ved Cinderella-slottet.
Epcot
Næste dag tog vi til Epcot. Her var fede forlystelser, bl.a. TestTrack hvor man kørte næsten 55mph! Det var en varm dag, som alle de andre, men man havde vænnet sig mere til varmen. Der var en masse forskellige theme-parks hvor lande var temaet. Som I kan se forvildede Emilie sig ind i Mexico :)


Animal Kingdom
Sidste dag i en af de store parker var Animal Kingdom. Det var rigtig meningen at vi skulle gå direkte til en af de store forlystelser, Expidition Everest, og for et fast pass (så man kan komme foran i køen), men istedet gik vi ind i en 3D-forlystelse, med insekter, rigtigt ulækkert selv om jeg næsten ikke så det! Vi var også ude på safari hvor vi så giraffer, næsehorn og andre vilde dyr.
Da vi tog hjem begyndte det at regne og tordne vildt og vi kom tilbage til hotellet drivvåde. Det var næsten en tropisk storm!
(Emilie)


Discovery Cove Efter 3 dage i de store parker var planen at tage videre til Discovery Cove, som er et sted med delfiner, rokker, eksotiske fisk, fugle og koralrev. Stedet var helt utroligt! Det var nærmest et paradis med palmer, vandfald, små floder, store rokker som svævede gennem vandet og legende delfiner.
Vi startede med at svømme/lege med delfiner, som må siges at være essensen af enhver turists drøm. Diego, som vores delfin hed, var utrolig lege syg og ku vildt mange fede tricks! Vi rørte Diego, fodrede ham, blev trukket efter ham og fik endda kysset ham ;)



Bagefter dykkede vi med store rokker og fisk, hvilket var spændende og lidt skræmmende oplevelse! Sidst på dagen lod vi os flyde nedad floden, og lå og dykkede i de små laguener. Hvilken fantastisk dag!