torsdag den 26. juli 2007

505 røde vilde heste + åben, lige highway = opfyldt drengedrøm :D

Bedre bliver det vidst ikke! Vinden i håret, solbrillerne på, en åben highway, bløde lædersæder, aftensol og brølet fra en Viper SRT-10 med en motor på 8,3 liter og 505 heste. En acceleration der bliver ved med at skubbe dig tilbage i sædet (0-100 km/t på 3,9 sek.) og en motorhjelm du næsen ikke kan se over. Og så en hastighed vi ikke nævner højt ;)


Misundelig?
Forståeligt ;)

Vi var så heldige at besøge Erwin og Lloyidine, et par som virkelig har benzin i blodet! To Viper, en Barracuda, Chervolet SS, racerbiler osv. Spørg lige om vi smilede :)
Erwin og hans søn har et racerteam, 316 (Joh. 3,16), som viser at man i højeste grad kan have en passion for Gud og biler og blande dem med et hæsblæsende resultat! Fantastisk at de ville dele alt dette med os! De var så venlige og den aften vil vi vidst ikke glemme lige forløbelig :D




2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvad sker der for jer... Hvor heldig kan man være. Misundelig? JA! men hvor er det fedt or jer. Hils omkring dig/jer

FAM. Kerteminde sagde ...

Til Nielsen Fra Kerteminde

De er godt nok flotte de øser, og det er ikke fodi vi er misundelig, men så har i ikke set min Fars Bil

Toyota Carina 1896:D
haha den er IERTFAL gammel:P

Morten