Misundelig?
Forståeligt ;)
Vi var så heldige at besøge Erwin og Lloyidine, et par som virkelig har benzin i blodet! To Viper, en Barracuda, Chervolet SS, racerbiler osv. Spørg lige om vi smilede :)
Erwin og hans søn har et racerteam, 316 (Joh. 3,16), som viser at man i højeste grad kan have en passion for Gud og biler og blande dem med et hæsblæsende resultat! Fantastisk at de ville dele alt dette med os! De var så venlige og den aften vil vi vidst ikke glemme lige forløbelig :D
2 kommentarer:
Hvad sker der for jer... Hvor heldig kan man være. Misundelig? JA! men hvor er det fedt or jer. Hils omkring dig/jer
Til Nielsen Fra Kerteminde
De er godt nok flotte de øser, og det er ikke fodi vi er misundelig, men så har i ikke set min Fars Bil
Toyota Carina 1896:D
haha den er IERTFAL gammel:P
Morten
Send en kommentar