Køreturen var på næsten 1100 miles (1700 km), så den første aften kørte vi 300 km og næste dag kørte vi 1400 km! Det var spændende at komme ud af Disney-USA og ind i det rå og ægte USA. Vi fik set skumle moteller, forladte hus, massere af fastfood butikker, store trucks og hørt en masse kristen radio. Genren skiftede når vi kørte fra stat til stat, så vi har hørt rock, bluegrass og gospel :) Disse toner blandede sig med lyden af vores uundværlige GPS-dame, som guidede os til destinationen!
Det er super hyggeligt at være her hos Preben & Liselotte og vi nyder det virkelig!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar