Så er der ikke lang tid til turen begynder. Vi er spændte og pakningen er i fuld gang herhjemme :) Overrraskende er det at Palle allerede har fundet sine skjorter frem - hvilket mirakel :D
Hanne har som sædvanlig styr på hver en detalje og vi børn begynder så småt at overveje om vi skulle til at begynde at pakke. Men nej, det skal nok komme :P
Vi håber I er spændte på at følge turen! Vi skal nok holde Jer updateret med billeder og små stories fra the great US!
Stay Tuned og skriv en besked til os - så bliver vi glade :)
10 kommentarer:
hej Palle og Hanne og familie jeg håber jeres ferie bliver rigtig god og jeg glæder mig meget til at høre om jeres tur. hilsen cecilie
Kære venner
Ups - jeg fik lige slettet min hilsen. Her er den igen!
Vi glæder os bare så meget på jeres vegne - og tak at vi kan følge med på turen på jeres blog. Hvis der er nogle der fortjener en sådan tur, så er det jer. Vi ønsker jer Guds rigeste velsignelser "over there" i "Guds eget land".
Opgave 1: Vi vil se et billede af Palle der omfavner Fedtmule. Gevinst: En kop kaffe/te/saft med kage i præstehaven for hele familien.
Fam. Bækgaard
Hej Christoffer og fam.
Tak for linket til at følge jeres rejse til USA. Rejseblogs er altid inspirerende - så kom bare med alle oplevelserne. Vi vil savne dig på planb, Christoffer, men under dig denne tur big time.
Guds fred Lise, BBU
Kære Venner, Kære Familie!!! Hvor bliver det godt for jer! Vi er spændte på at høre om jeres oplevelser sammen. Guds velsignelse - Enjoy!! :-)
Hej alle 5
Lige en hilsen fra kusinen i Jylland.
Jeg glæder mig til at læse om jeres tur, samt at høre detaljer på næste familielejr.
Mange hilsner fra Berit
Hej over there.
Jeg sidder her med min lup og ser jeres indlæg.Glæder mig til fortsættelsen. Hvordan går det med Emilie's engelsk?
Det regner og blæser her. I må have en forsat god tur.
Hilsen Bitten.
hej Emilie håber at du har det godt jeg så dig på bilede der ved delfinen det var rigtig sødt. god tur.
MVH Leonora
Til Emilie. Hej Emilie jeg har givet dig nogen ting inde på clup pengvin. Jeg har givet dig en baggrund og et tegn.
MVH Leonora
Kære Familien Nielsen
Det er rigtig fedt at se jeres billeder fra turen og hører jeres kommentarer, vi følger spænt med hver dag.
Her hjemme i Kjerteminde går det godt, men vi har dog fået Far, Carsten og Mogens hjem i dag fra Middelfart de har sejlet Fyn Rundt, men måtte aflyse da båden gik i stykker Far og Carsten fortsætter i morgen Torsdag.
Hilsen Christian, Lisbet, Michael og MESTER MORTEN:P
forfatter Morten
Send en kommentar