Her er lidt billeder fra vores lækre dag i naturen. Vi sejlede ned ad en smuk flod, badede og så nogle kæmpe catfish. Og nårh ja - blev lidt solbrændte :P
Med en trampolin kan man lave nogle seriøse hovedspring!
Jeg er 20 år og nu ansat som medarbejder i Roskilde Baptistkirke. De sidste 3 år har jeg tilbragt på Roskilde Katedralskole (gymnasie) og før det Skovbo Efterskole.
Jeg er dybt afhængig af musik, spiller i reflekt og har en passion for at skabe musik der udfordrer og inspirerer folk.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar