fredag den 27. juli 2007

Kanotur i Arkansas!


Her er lidt billeder fra vores lækre dag i naturen. Vi sejlede ned ad en smuk flod, badede og så nogle kæmpe catfish. Og nårh ja - blev lidt solbrændte :P

Med en trampolin kan man lave nogle seriøse hovedspring!


Ingen kommentarer: