I morgen går turen mod Else. Fars gamle barnepige som nu bor på en ranch 40 km. væk fra nærmeste by. Se det er ægte cowboy-stil!
fredag den 27. juli 2007
San Antonio, Texas
Efter 8 timers kørsel er vi havnet i San Antonio, Texas. Der er mange mexicanere og mange cowboyhatte :) Vi har været ude og se det berømte Alamo, hvor Texas kæmpede for sin uafhængighed. Desuden gik vi ved floden som løber gennem byen og fik et rigtig mexikansk måltid akkompagneret af syngende mexicanere med violiner og guitare :)


I morgen går turen mod Else. Fars gamle barnepige som nu bor på en ranch 40 km. væk fra nærmeste by. Se det er ægte cowboy-stil!
I morgen går turen mod Else. Fars gamle barnepige som nu bor på en ranch 40 km. væk fra nærmeste by. Se det er ægte cowboy-stil!
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
1 kommentar:
Kære venner
Hvor er det skønt at kunne følge med jer på jeres tur. Vi er netop hjemkommet fra Mariager, hvor vi bl.a. om aftenen hyggede os med oplæsning af jeres blog i vores store menighedstelt. Må Gud velsigne jer fortsatte tur. Stor hilsen fra alle der var med på Mariager.
Claus
Send en kommentar