fredag den 27. juli 2007

San Antonio, Texas

Efter 8 timers kørsel er vi havnet i San Antonio, Texas. Der er mange mexicanere og mange cowboyhatte :) Vi har været ude og se det berømte Alamo, hvor Texas kæmpede for sin uafhængighed. Desuden gik vi ved floden som løber gennem byen og fik et rigtig mexikansk måltid akkompagneret af syngende mexicanere med violiner og guitare :)



I morgen går turen mod Else. Fars gamle barnepige som nu bor på en ranch 40 km. væk fra nærmeste by. Se det er ægte cowboy-stil!

1 kommentar:

Claus Bækgaard sagde ...

Kære venner

Hvor er det skønt at kunne følge med jer på jeres tur. Vi er netop hjemkommet fra Mariager, hvor vi bl.a. om aftenen hyggede os med oplæsning af jeres blog i vores store menighedstelt. Må Gud velsigne jer fortsatte tur. Stor hilsen fra alle der var med på Mariager.
Claus