Her bringes lige et lille billede af Far og Fedtmule, som der var stor efterspørgsel på :D. At have fået den ægte Fedtmule med ville have krævet 1½ time i kø, så vi håber at dette går ;)
Ja, ja - så lad da gå! Vi havde nu regnet med "the real one", så det bliver nok kun til småkager til kaffen. Tilgengæld må vi så se med middagen!
Opgave 3! Der skal smugles ½ litter Dr. Pepper med om bord på flyveren:-) Der skal tages et billede fra flyveren. Billedet udløser to gode flasker Amarone vin til den eventuelle middag.
Jeg er 20 år og nu ansat som medarbejder i Roskilde Baptistkirke. De sidste 3 år har jeg tilbragt på Roskilde Katedralskole (gymnasie) og før det Skovbo Efterskole.
Jeg er dybt afhængig af musik, spiller i reflekt og har en passion for at skabe musik der udfordrer og inspirerer folk.
2 kommentarer:
Kære venner
Ja, ja - så lad da gå! Vi havde nu regnet med "the real one", så det bliver nok kun til småkager til kaffen. Tilgengæld må vi så se med middagen!
Opgave 3!
Der skal smugles ½ litter Dr. Pepper med om bord på flyveren:-) Der skal tages et billede fra flyveren. Billedet udløser to gode flasker Amarone vin til den eventuelle middag.
Hilsen
Fam. Bækgaard
Til gengæld er opgave 2 løst med et STORT og velsmagende resultat - se frem til det ;)
Vi kontakter straks LA's mafia for at se om det kan lade sig gøre! Bestikkelse er vejen frem!
//Den Anonyme Smugler
Send en kommentar