fredag den 10. august 2007

Fedtmule & Far

Her bringes lige et lille billede af Far og Fedtmule, som der var stor efterspørgsel på :D. At have fået den ægte Fedtmule med ville have krævet 1½ time i kø, så vi håber at dette går ;)

2 kommentarer:

Claus Bækgaard sagde ...

Kære venner

Ja, ja - så lad da gå! Vi havde nu regnet med "the real one", så det bliver nok kun til småkager til kaffen. Tilgengæld må vi så se med middagen!

Opgave 3!
Der skal smugles ½ litter Dr. Pepper med om bord på flyveren:-) Der skal tages et billede fra flyveren. Billedet udløser to gode flasker Amarone vin til den eventuelle middag.

Hilsen
Fam. Bækgaard

Anonym sagde ...

Til gengæld er opgave 2 løst med et STORT og velsmagende resultat - se frem til det ;)

Vi kontakter straks LA's mafia for at se om det kan lade sig gøre! Bestikkelse er vejen frem!

//Den Anonyme Smugler